Tuesday, October 18, 2016

'N Gids Tot Trading Magic The Gathering Cards Online Veilig Deur Scott Ferguson

'N Gids tot Trading Magic: The Gathering Cards Online veilig deur Scott Ferguson Die groot wedstryd van Magic: Die byeenkoms wat ons almal weet en liefde, het baie verander oor die jare. Magic het 'n groot aantal spelers gekry oor al die formate. Hoë vlak te speel het nou die norm geword vir baie mense regoor die wêreld. 'N frase Ek het al dikwels gehoor word as 'n nuwe reël of werktuigkundige vrygestel is: 8220; Die enigste konstante is verandering 8220 ;. Dit vind ek baie waar te wees, ek voel dat 'n groot deel van die sukses Magic gehad het as gevolg van die evolusie van die spel: nuwe stelle, meganika, en dekke opduik baie en die varsheid vernuwe. Ja is altyd iets om so af en toe moaner kry, huil oor iets nuuts wat buite hul persoonlike gemaksone; of hoe hulle nog havent aangepas om skade nie op die stapel (skuldig soos aangekla!), maar die feit is nuwe storie-lyne, nuwe kaarte, en 'n nuwe formaat almal trek nuwe spelers wat begin hul vliegtuie-stap oor ons gevestigde meta - is vers ( 'n frase munt) en as die gewildheid van ons geliefde spel styg, so ook sal die vraag na kaartjies. Magic uit alle vlakke van die lewe As jy lees hierdie, die kampioene van môre begin om Magic speel, en kom in die spel van 'n baie verskillende vlakke van die lewe: sommige is die vind van boosters te speel winkels; sommige ontdek konsole of PC games as 'n poort na die stokperdjie; sommige vind ander spel stelsels wat hulle dont geniet en eindig op soek na iets om hul verstand te daag; sommige kan selfs kom om die spel eenvoudig deur die woord van mond. Toe ek begin speel met die beta-vrystelling dit was die kuns wat my getrek in 'n Shivan draak om presies te wees - dit het my laat voel soos dit is afkyk op my en gaan my eet lewe. En op die ouderdom van 10 jaar oud, is dit my gefassineer. Ses jaar later (wanneer Mercadian Masques is vrygestel), gebou toernooie uiteindelik bereik die weskus van Cumbria; ses jaar in te samel, rondspeel kombuis tafels stry oor reëls, eet pizza, en stelsel van schermutseling op vriende in multiplayer speletjies. Hoe handel gebruik te word Dit was rondom hierdie tyd dat Magic was die meeste onskuldige vir my. 'N Handelsmerk is dikwels 'n eenvoudige kaart vir kaart ruil, geen waarde om te oorweeg, net 'n boks vol swaps! Die enigste artikels of prys gidse wat oor was kon gevind word in spesialis tydskrifte, soos draak. As ek dink oor die huidige waarde van die kaarte wat ek gebruik om te ruil, of selfs net weggee - ek kon huil! Selfs meer so wanneer Ive gesien kaarte soos die Moxes, Tyd Walk, en Tabernakels al in die ante paal geplaas en daarna verloor, of baie selde gewen; of die ongereelde moedswillig speelgroep lid wat gelukkig sal rip 'n kaart omdat hy reeds 'n toneelstuk stel het! Aangesien dit gebeur na die tent by Pendrell Vale. wat nou ter waarde van ongeveer £ 300, en - ek het nog nagmerries om dit vandag. Die kaarte = die geld Maar handel het op groot skaal verander, selfs in die afgelope vyf of ses jaar, kan mense 'n klomp geld toegedraai in hul versamelings het - sommige Legacy versamelings kan selfs gewaardeer teenoor tienduisende ponde; en daar is artikels oral op die internet oor die onderwerp van finansiële gewin. Die waarde van 'n individu kaart is baie belangrik in vandag se handelsomgewing. Ek kry dikwels waarde op 'n handels - en verloor dit op die volgende, maar deur middel van slim handel en volgende tendense in dekke of gewilde kaarte, kan handelaars die waarde van 'n versameling aansienlik verhoog binne ses maande. Een negatiewe newe-effek hiervan die toename in die waarde van mense versamelings, veral in die huidige ekonomiese klimaat ons versamelings n waardevolle kommoditeit geword. Diefstal nou ongelukkig sy aaklige kop in ons gemeenskap, en terwyl hulle dikwels gevind dat 'n groot gebeure, daar is mense wat uit persoonlike versamelings te neem in 'n klein klub omgewing, en dit sal 'n handelsmerk te bied, maar hul einde van die transaksie nie hou . Ek het persoonlik verhoog my eie versameling deur die waarde van 'n volledige Legacy dek - net minder as £ 1800 pond - en 'n mede-spelers versameling het toegeneem met 'n paar honderd pond. Ek hou 'n rekord van al my ambagte, insluitende die vraag of Ive verloor of bygekry. Draai tien £ 1 kaarte in 'n enkele £ 10-kaart en so aan. Die strewe om die kwaliteit van my versameling te verhoog, sodat wanneer ek moet handel vir kaarte wat ek nodig het, ek het genoeg kwaliteit kaarte om handel te dryf met. Mense handel enkelspel aanlyn! Daar is die handel groepe wat op die sosiale netwerk-webwerwe soos Engeland, Ierland MTG kaarte vir handel te koop op Facebook, en in forums verbonde aan die spel webwerwe en winkels wat mense in staat stel om gereeld te ruil vir kaartjies wat hulle nodig het, maak vriende en vertroud raak met spelers oor die hele land. Dit, ek voel, is baie belangrik om die behoud van jou versameling huidige; veral in 'n Standard omgewing waar dekke is so dikwels verander, en dat daar spesifieke kaarte om voort te toon van die meta-wedstryd vir die naweek toernooi bly belangrik. Die frekwensie van die saak kan probleme veroorsaak egter en met meer en meer nuwe spelers vind hierdie groepe en "up-handel" hul versamelings is daar die vraag van hoe veilig ons kaarte is in die posstelsel. As 'n administrateur van die Verenigde Koninkryk Ierland MTG kaarte vir handel te koop Facebook handel groep, Ive kom oor 'n dosyn nuwe spelers in die afgelope maand whove probleme met Postal ambagte gehad, hoofsaaklik rondom die onderwerp van die verpakking en die betaling. Soos altyd, is daar 'n risiko betrokke eniger tyd ons iets stuur deur die pos en ons het om bewus te wees van hierdie. So ek het 'n gids tot die verhandeling veilig aanlyn, wat hoofsaaklik daarop gemik is om koste af vir diegene van ons wat gereeld verhandel geskryf; al het ek kan hierdie werk op 'n stadium met verdere inligting oor truuks en wenke vir verhandeling. Ek gebruik hierdie metode vir al die kaart wat ek stuur, Ive gevind dat dit veilig en koste-effektief wees. 1. Plaas kaarte in een of meer bo-loaders, afhangende van die aantal kaarte julle plaas. 2. Plak die top-loader gesluit met 'n duidelike band om vog te voorkom, soos reën, tans besig om in en skade aan die kaarte (knyp die top as jy dit verseël om te verhoed dat die kaart reis up). 3. Plak 'n skerp kante op die top-loader dat die koevert kan rip. Dit is veral belangrik wanneer twee of meer bo-loaders gebruik. 4. Plak die top-loader in die koevert. As jy met behulp van 'n gereelde koevert, maak seker dat die onderkant van die top-loader is in lyn met die onderkant van die koevert aan trane voorkom. Aanslaan dit in plek tot stilstand kom dit uit gly rond wat ook vreet of bars kan veroorsaak. 5. Tape regoor die die flap, selfs as jy dit gelek, die gom op koeverte is dikwels swak. 6. sit 'n terugkeer adres Altyd op die omgekeerde van die koevert. Jou huis nommer / naam en poskode is genoeg. 7. Neem dit na 'n poskantoor en stuur via die kassier, op hierdie manier wat jy weet jy het betaal genoeg posgeld en kry 'n kwitansie as bewys van versending. Die ideaal is, stuur dit per aangeteken aflewering, sodat jy dit kan dop en kyk wat onderteken om die lewering ontvang. 8. Opsioneel: kontak die ander party en gee hulle die korrekte tracking nommer, sodat hulle kan volg die pakkies vorder as hulle wil. My persoonlike voorkeur is om alle transaksies via First Class aangeteken ™ aflewering stuur, is dat die pad items tot die waarde van £ 50 gedek vir sowat £ 1,70 posgeld; vir hoër waarde kaarte, singulier of as 'n groep, ek stel voor dat onderteken ™ First Class plaas gebruik word. Dit is belangrik om te onthou dat die behoud van die dikte van jou pakkie af sal help om die posgeld koste laag te hou. Na aanleiding van die bogenoemde raad moet jou posgeld hou koste laag, jou handel veilig en jou handelsvennoot bly. Vir die volledige lys van posdienste beskikbaar by die Royal Mail, hul tariewe, lewering tyd en wat hulle dek, kliek hier. Onthou: Betaal 'n bietjie ekstra op posgeld vir jou dek vir 'n handelsmerk is altyd goedkoper as die aankoop van 'n kaart volslae. Vir groter ambagte met duurder kaarte Ek stel voor die betaling van die volle versekering en stuur Spesiale aflewering ™. Ive het meer as 100 verhandel nou verwysings myself op 'n enkele handel groep, met net een mislukte lewering; hoewel ek gedoen kry die koevert terug, verseël in 'n plastieksak en lyk soos dit het in die water is onder die water en vertrap word deur 'n grot trol. Onbenullig veilig teen grot trolle, so behalwe dat, sal die bogenoemde metode verseker veilige aflewering. Ek hoop dit help die nuwe handelaars wat te na die stokperdjie gekom, en bestaande handelaars. Dankie vir die tyd geneem het om die artikel te lees, en kan al jou trekking fases wees vriendelik. Het jy enige handel en posgeld wenke wat jy wil deel? As dit so is, dan moet jy onderstaande kommentaar!


No comments:

Post a Comment