Tuesday, October 4, 2016

Aanpassing Van Yster Condors

Aanpassing van Yster Condors Ten spyte van wat ander kan probeer en jou vertel (gewoonlik wanneer hulle probeer om te verkoop jy iets), die aanpassing van Yster Condors is nie vuurpyl wetenskap. Jy hoef nie 'n paar fancy stelsel of opleiding wat honderde dollars kos nodig het, en glo my daar is honderde van webtuistes wat deur gladde internet bemarkers probeer om hierdie produkte te verkoop. Daar is geen spesiale sous wanneer dit kom by die aanpassing van yster CONDORS, al wat jy nodig het is 'n paar van die verskillende keuses en 'n stelsel wat jy vashou aan. Ek sal 'n paar van daardie keuses te skets vir jou hier vandag (en jy sal nie nodig het om honderde dollars te betaal vir dit !!) Wanneer dit kom by die neutrale strategieë te bemark, kan jy nie veel beter as yster CONDORS doen. Dit opsies handel strategie winste as die onderliggende aandeel bly binne 'n bepaalde reeks. Wat maak seer hierdie strategie is skerp beweeg in enige rigting na die handel geplaas. Soms, en dit hang af van die tydsberekening en hoe jy jou Yster Condor het gestruktureer is, kan jy nog steeds ry uit hierdie groot skuiwe en winsgewend te maak. Maar ander kere, hierdie gewelddadige beweeg kan 'n negatiewe uitwerking op jou posisie op watter punt jy nodig het om 'n besluit oor die vraag of die handel te sluit en neem jou verlies, of maak 'n Yster Condor aanpassing te maak. Hierdie besluite moet almal deel van jou handel plan en jy moet weet wat jy gaan doen by voorbaat moet 'n groot skuif voorkom. Wat jy nie wil hê om dit te doen, is jou oë toemaak, steek jou vingers en hoop dat die posisie kom terug in wins. Met 'n yster Condors, kan jy meer as wat jy maak te verloor, so dit is baie belangrik dat jy nie laat klein verliese te omskep in 'n baie groot verliese. Voordat ons na hoe om 'n Yster Condor pas, is dit belangrik om 'n algemene begrip van die strategie het. Die belangrikste kenmerke van Yster Condors is: • Hierdie strategie is opgestel deur die verkoop van 'n Bear Call Smeer en verkoop van 'n Bull Sit versprei. • Hulle het 'n beperkte wins potensiaal, wat beperk is tot die wat ingesamel is op die Bear Call Smeer en die Bull Sit Smeer premie. • Potensiële verlies is hoër as potensiële winste. • Dit is 'n strategie wat 'n hoë waarskynlikheid van sukses, gewoonlik sowat 80% het. Dit is geneutraliseer deur die risiko dat jy meer as wat jy kan maak, kan verloor. Vandaar die grootte van jou verloor ambagte is baie belangrik • Jy sal nie wen elke keer met Yster Condors. dit is net 'n feit van die lewe. Selfs met aanpassings, sal jy nog 'n paar verloor ambagte, soos met enige strategie. • Die belangrikste oorweging is nie aangaan groot verliese wat terug te gee 'n groot deel van jou winste van die vorige ambagte. Om jou 'n vinnige voorbeeld van wat verkeerd kan gaan gee, op 28 Julie Ek die Bull Sit kant van 'n Yster Condor op RUT ingevoer (het dit al geplaas die Bear Call 'n paar dae vroeër Smeer), met staking pryse van 670 en 660. Op die tyd, RUT is verhandel teen sowat 799. Dan, in die begin van Augustus, het ons die mini mark ineenstorting en op 4 Augustus, het RUT te 727. gedaal Dit was 'n ergste scenario vir my, met die onderliggende indeks maak 'n skerp skuif slegs 'n paar dae nadat ek geplaas om die handel. Met die risiko wat betrokke is, moes ek die handel vir 'n verlies van $ 3094 te sluit. Maar 'n paar dae later was ek in staat was om die handel te pas met die re-toetrede tot die Bull Sit Smeer by 560-570 en maak $ 1222 op daardie bedryf wat 'n paar van my verliese vergoed uit die aanvanklike posisie. As jy in ag neem hierdie en die winste van die Bear Call kant van die Condor, was ek net af $ 828 vir die maand, wat 'n baie billike gevolg oorweging van die situasie was. Dit is 'n voorbeeld van die aanpassing van 'n Yster Condor deur die rollende die verloorkant te staak laer pryse (of die oproep kant was die verloorkant, sou jy rol om hoër stakings). Ek sal nou breedvoerig uit paar meer opsies vir die aanpassing van Yster Condors: Choice 1) Doen niks en wag vir die onderliggende rigting en die verloorkant omgekeerde kom terug in 'n gemaklike vlak. Ja, dit is 'n opsie, maar soos ek vroeër gesê het, moet jy versigtig wees om nie te laat 'n klein verlies draai in 'n groot verlies wees. Vir die RUT handel ek vroeër genoem, as ek dit nie het gesluit op 4 Augustus, sal my verliese baie groter as die indeks uiteindelik 'n laagtepunt bereik rondom 640 op 9 Augustus gewees het. Die ander ding om te oorweeg met niks te doen is die stres wat jy sal wees onder die oorblywende duur van die handel en die feit dat hierdie posisies word moeiliker om die nader jy tot vervaldatum te pas. Keuse 2) aanrol (up) tot (hoër) stakings verlaag. Dit is wat ek gedoen het met die handel bo, en ek het gedoen wat ek genoem 'n vertraagde roll, waar ek die handel gesluit en dan wag 'n paar dae voor die rollende dit om die laer staking. Dit het my toegelaat om verder weg van die mark te kry en ook ontvang meer opsie premie as gevolg van die verdere styging in wisselvalligheid. Choice 3) aanrol (up) en uit. So, bykomend tot die rol jou stakings af (tot), jy ook uitrol vir 1 meer maand. Dit laat jou toe om nog verder weg van die mark te kry en ook af te haal ekstra premie as gevolg van die verhoogde tyd tot vervaldatum. Die nadeel hiervan is dat jy nou die posisie oop vir 'n ekstra maand, en jy mag nie wil hê dat die blootstelling aan 'n lang oop vir dit wees. Wanneer die handel Yster Condors, het jy nie wil gaan te ver in tyd en wyl die tyd verval voordele verminder. Choice 4) Jy kan rol beide die Bull Put te versprei en die Bear Call te versprei. In die RUT geval hierbo, bykomend tot die rol van my Sit Spreads af, ek gerol ook af oor my Call Spreads af 910-920 om 720-730. Dit het gelei tot 'n bykomende $ 897 in inkomste vir die maand wat verder gehelp geneutraliseer my verliese van die aanvanklike Bull Sit Smeer verlies. Die risiko met hierdie is dat jy rol die oproepe slegs vir die onderliggende om terug te beweeg in die teenoorgestelde rigting en dan kan jy gekonfronteer word met verliese aan beide kante van die Condor. Choice 5) Nog 'n opsie wat werk, is om jou posisie te verskans deur óf die aankoop van die onderliggende of koop 'n paar buite-die-geld-opsies. Die maklikste manier om dit te doen, is om met voorraad en die gebruik van Delta. Aanvaar jou delta op die Plaas Smeer is om 0.15. Jy kan verkoop 7 aandele aan die helfte van jou huidige delta (of wat ook al verhouding jy besluit is gepas) te verskans. Die risiko met hierdie is dat indien die onderliggende styg, beland jy gee 'n paar van jou wins op die Yster Condor, maar dit is die prys wat jy betaal vir die beskerming wat ek dink. Die ander probleem is dat die delta sal verander met verloop van tyd, sodat jy mag nodig wees om te koop of te verkoop meer van die onderliggende jou heining wat weer 'n paar van jou winste kan erodeer pas en aangegaan ook transaksiekoste. As jy verkies om te verskans met opsies, kan jy kyk na die aankoop van 'n paar wan (oproepe) verder uit die geld as jou Condor stakings. Weereens, gebruik delta as 'n riglyn hier. Choice 6) Die laaste opsie is om eenvoudig sny jou verliese, loop weg en wag vir 'n ander geleentheid. Soos met niks te doen nie, is dit ook 'n besluit wat jy kan maak, onthou dat kontant is 'n posisie! Soms kan dit beter om net naby dinge uit wees, skoon te maak jou kop en kom terug met 'n vars blik op dinge. In hierdie geval, kan jy kies om beide kante te sluit van die Condor, of net die verloorkant. Hierdie 6 scenario hierbo aangebied is regtig die belangrikste opsies wanneer dit kom by die aanpassing van Yster Condors. So, daar het jy dit, inligting wat waarskynlik het 10 minute om te lees wat potensieel kan hê kos honderde dollars as jy op 'n ander werf was. Voel asseblief vry om hierdie boodskap op Facebook of Twitter te deel. Ek my handelsresultate publiseer elke maand, seker wees om hulle te sien HIER. Hier is jou uiteindelike sukses! Opgedateerde inligting Februarie 9TH, 2012 Ek hardloop 'n afrigting klas op die oomblik en ons het 'n sessie gister waar ons gekyk na 'n paar van die keuses vir die aanpassing van 'n RUT Februarie Yster Condor. Hier is 'n 45 minute video waar ek 'n in diepte kyk na die handel en hoe om aan te pas uit 'n bedryf wat verskuif teen ons. Ek gaan ook deur die besonderhede van die ambagte Ek het die afgelope maand geplaas en hoe ek van plan is om dit te bestuur in verval volgende week. Dit handel was 'n opsie waarskuwing handel as deel van my IK Handel Alert diens. Die oorspronklike besonderhede van die handel as aan IK Alert subs is soos volg: Datum: 13 Januarie 2012 Strategie: Yster Condor - RUT (Half Posisie grootte) Huidige prys: $ 768 Handel oprig; Sell RUT 16 Februarie, 840 te bel, Koop RUT 16 Februarie 850 CALL vir $ 0,50 ($ 50) of beter. Verkoop RUT 16 Februarie, 640 gestel, Koop RUT 16 Februarie 630 PUT vir 0,45 ($ 45) beter $ of. Premium: $ 95 (0.95) Netto Krediet of beter. Handel Management / Aanpassing Punte: Aanpassing punte as óf versprei kry tot $ 150 ($ 1,50) en / of RUT breek bo 820 of onder 680. As dit gebeur, sal ek een van die volgende te doen na gelang van die mark voorwaardes: - Neem verliese - Oprol om hoër / laer stakings - Oprol om hoër / laer stakings en / of voeg die tweede helfte van ons posisie Marge / Return Besonderhede: Vir hierdie handel ons gevaar ongeveer $ 905 in marge om $ 95 te maak, vir 'n opbrengs van 10,50%. Dit handel winsgewend sal wees indien RUT afwerkings bo 640 en onder 840 by verstryking. Ons het 'n marge 16,23% vir foute op die negatiewe kant en 'n 9,95% marge op die onderstebo. Wins Doel: As óf Smeer ambagte af na 0.05 of 0.10, sal ons ons winste te neem. Kommentaar: Ek is net handel helfte posisies grootte vandag as ek voel die mark is te danke vir 'n groot skuif binnekort. As dit gebeur binne die volgende week, sal ek die tweede helfte van die posisie by te voeg, anders sal ek kyk na hierdie een tot vervaldatum te ry. Tegniese die mark is op soek na 'n bietjie oorkoop, maar in 'n sterk uptrend wat vir 'n geruime tyd kan bly, ek dink enige nadeel sal vlak wees en as dit gebeur sal ek die tweede helfte voeg van ons posisie as ons 'n lekker skerp styging in die VIX. Ons het nog 'n Bear Call Smeer verstryk aanstaande week, so hou dit in gedagte wanneer jy kyk na hierdie handel. Die selloff vandag gesien het 'n lekker toename in onbestendigheid wat ons toelaat om in te kry op 'n mooi beginpunt. Ons plaas ons stakings 'n bietjie nader aan die hoë kant te wyte aan die oorkoop voorwaardes en die feit dat indien die ander kant kry in moeilikheid dit makliker om aan te pas sal wees. Kommer: Markte is oorgekoop en 'n skerp terugsakking kan hierdie posisie seer, so risikobestuur sleutel met hierdie een sal wees. As dinge begin om 'n klomp volgende week rond te beweeg, kan ek sien om te verskans met 'n paar weeklikse opsies. As jy meer risiko-sku wil jy dalk 'n dag wag of so om die handel in geval op die mark gaan voort om te tydren as jy dalk in staat wees om 'n beter prys te kry, of beweeg jou staking pryse hoër. Kry 'n gratis kopie van All My Trading Tools en Hulpbronne


No comments:

Post a Comment