Tuesday, October 11, 2016

Beste Online Trading Wenke 4 Valuta Handel Foute Wat Kan Kos Jou $ 30, 000

Beste Online Trading Wenke: 4 valuta handel foute wat kan kos jou $ 30,000 Op 24 Mei 2011 'N Paar maande gelede het ek die geleentheid om te werk met 'n Fx handelaar wat goed is befonds, maar hy was nie in staat om die winste wat hy wou kry. Hy het my gekontak na die lees van 'n paar van my beste aanlyn handel artikels. Na 'n paar vergaderings kon ons 'n geskikte handel strategie en geld bestuursplan om sy handel doelwitte te pas te vind. Maar het hy $ 30,000 verloor van sy swaarverdiende geld en hy is 'n slagoffer van die sielkundige manipulasie van die mark. Tydens my vergaderings met hom kon ek die vernaamste foute hy pleeg spoor en wat hom verhoed dat om voordeel te trek uit die mark. In hierdie artikel sal ek met jou deel die foute wat ek gesien het hy pleeg wat kos hom $ 30,000 in die handel verliese. Nie met behulp van die regte geld bestuur en risikobestuur tegnieke: Een van die primêre probleme hierdie handelaar het, was dat hy met behulp van die verkeerde geld bestuur tegnieke. Mense maak dat jy glo dat die maak van die meeste pitte is regtig wat werklik belangrik, maar ek dink anders. 'N neut is 'n eenheid van meet wat gebruik word in Forex valuta handel en die aantal pitte jy produseer in 'n bedryf is net bepaal deur prysskommelings. Aan die ander kant, as jy persentasies as doelwitte in plaas van pitte gebruik jy sal in staat wees om te bestuur en meet die prestasie van jou handel rekening. Sodat jou emosies jou oordeel wolk Laat jou emosies te kry op die pad is die beste manier om al jou handel fondse verloor. Wanneer 'n handelaar is misbruik deur sy emosies is hy meer geneig om irrasionele handel besluite te neem, en irrasionele besluite lei tot die beste manier om jou emosies te beheer en 'n gedissiplineerde handelaar is deur 'n streng geld bestuursplan en doelgerig handel strategie losses. The . Die bou van jou moet een van jou eerste prioriteite as 'n FX handelaar wees. Oor handel lei tot mislukking: Dit is een van die mees nadelige en duur handel foute. Oor handel word gedefinieer as die optrede van probeer om handelsgeleenthede te vind wanneer hulle nie daar nie. Hartseer maar waar, meer as 80% van alle handelaars Ek het die kans om handel te dryf met was oor handel het. In die verlede het ek in vergelyking oor die handel met 'n verslawing soos alkoholisme. Iemand wat nog nooit het 'n drankprobleem erken dat hy 'n verslawing en ook nie 'n Fx handelaar wat oor die saak. Die enigste manier vir iemand wat oor ambagte te winsgewend te word, is om hul fout (oor handel fout) erken en kyk vir 'n manier om dit op te los. Op soek na onmiddellike bevrediging deur die handel lae tydraamwerke: Ek het niks teen scalpers of diegene wat graag 'n lae tydraamwerke handel het, ek weet lae tydraamwerk handelaars wat 'n moord in die Forex te maak. Die probleem is dat scalping is nie vir almal. Baie mense raak scalpers vir die verkeerde redes en baie keer hulle wil net vinnig geld te maak. Ongelukkig is dit nie hoe suksesvol Forex handelaars rol en ek het ontdek dat op soek na onmiddellike bevrediging is geneig om te lei tot groot teleurstellings. Ten slotte, maak seker dat jy konsentreer op al die samestelling en moenie jaag nie om oop te maak 'n lewendige rekening as jy nie gereed is.


No comments:

Post a Comment