Wednesday, October 19, 2016

N Drie-Dimensionele Benadering Tot Forex Trading

N drie-dimensionele benadering tot Forex Trading As jy streef na besig om 'n voltydse forex handelaar, dan is dit die boek vir jou. Selfs as jou droom is dalk meer beskeie, en jy net wil 'n tweede inkomste handel het die forex mark, dan weer, hierdie boek is vir jou. Dit is geskryf met 'n duidelike doel voor oë. Om te verduidelik hoe en waarom geldeenhede beweeg in die manier wat hulle doen, met behulp van die gesamentlike mag van relasionele, tegniese en fundamentele analise. Kombineer dit met 'n drie-dimensionele benadering tot homself handel, met behulp van verskeie tydskale en verskeie grafiek analise, en die wêreld van buitelandse valuta sal glashelder geword. Baie aspirant handelaars, het eenvoudig nie besef dat die forex mark sit in die hart van die finansiële wêreld, wat, wanneer jy logies daaroor dink, is werklik gesonde verstand. Na alles, dit is die grootste geldmark in die wêreld, en indien die finansiële markte is oor een ding, hulle is oor geld. Maak dit, die beskerming daarvan, of die verhoging van die opbrengs. Dit is geen verrassing dus dat die forex mark verbind al die ander. Dit is die sentrale as van die finansiële wêreld, waarom al die ander draai. In die boek, sal jy ontdek hoe veranderinge in die mark sentiment in die primêre mark van kommoditeite, aandele, effekte en aandele, word dan weerspieël in die valuta-markte. Dit is iets wat dikwels verrassings beginner handelaars. Na alles, waarom kyk na 'n voorraad-indeks, of die prys van goud, of 'n verband mark? Die antwoord is baie eenvoudig. Dit is in hierdie markte waar jy al die leidrade en seine sal vind, wat dan openbaar geld vloei. Na alles, die finansiële markte is alles oor risiko. Met ander woorde, 'n hoër opbrengste vir 'n hoër risiko, of laer opbrengste vir 'n laer risiko. Dit is regtig so eenvoudig. En tog, hoeveel forex handelaars ooit verwante markte te oorweeg. Die antwoord is baie min. Jy sal een van daardie verligte handelaars wat werklik verstaan ​​geldvloei en risiko, en jou vertroue as 'n handelaar sal eksponensieel te groei as 'n resultaat. En in geval jy wonder, dit is nie 'n ander boek verduidelik forex strategieë. In werklikheid is daar glad nie, verbasend gegewe die boeke lengte. As dit is wat jy op soek is na, moet asseblief nie hierdie boek te koop. Dit is geskryf vir twee spesifieke gehore. Die eerste is die beginner forex handelaar, vir wie dit 'n nuwe mark. Die tweede is die forex handelaar wat gepoog het om handel te dryf in buitelandse valuta, maar misluk, en is verward gelaat deur die oënskynlike ewekansige en chaotiese gedrag van hierdie wisselvallige mark. Lees hierdie boek sal u voorsien met 'n diep begrip van hoe en waarom die markte beweeg in die manier waarop hulle doen. Terwyl die forex mark is 'n komplekse mengsel, is dit nie ingewikkeld, as jy die mense, hul motiewe en die geldeenhede hulself te verstaan. Elke hoofstuk bou voort op die laaste in 'n logiese volgorde, en elke onderwerp word verduidelik in 'n eenvoudige en duidelike manier. Selfs diegene markte soos effekte, wat min handelaars ooit verstaan, is baie eenvoudig verduidelik. Elke onderwerp word geïllustreer met duidelik geannoteerde diagramme, te help en jou lei as jy leer. Ewe belangrik is die konsep van verandering. Inderdaad kan jy ander boeke op jou boekrak geskryf baie jare gelede en verduidelik hoe die forex mark werk het. Wel, as jy sal ontdek, die reëlboek is opgeskeur. Nie meer is dit 'n eenvoudige mark van trending munt pare. Dit alles verander in die finansiële tsunami wat die wêreld in 2007/2008 verswelg, en daarmee saam die forex wêreld verander ook! As dit is nuus vir jou, dan nog 'n rede om die boek te koop. Lank weg is die dae toe munt pare meandered pad hoër en laer in 'n lang tendense termyn, gedryf deur rentekoersdifferensiale. Om gebruik te maak, moet jy die magte wat nou die markte dryf verstaan. N drie-dimensionele benadering Om Forex Trading sal jou bemagtig met kennis. Kennis en vertroue gaan hand aan hand. Vertroue kweek sukses, en sukses teel geld, wat dan sal vloei uit die lees van die boek - Anna Oor Anna Coulling Hi - my reis na die finansiële markte was na aanleiding van 'n begeerte om sin van die jargon gevul antwoorde ek gewoonlik ontvang wanneer vra enige finansiële adviseur, die eenvoudigste van vrae stel. Dit is duidelik dat hulle geglo as 'n blote vrou, ek was nie in staat om begrip van die kompleksiteit van die markte. Dit het daartoe aanleiding van my begeerte om te leer, en sedertdien het ek betrokke was in elke aspek van die saak en belê vir meer as sewentien jaar lank. Nou eindelik, ek het die luukse van tyd, na die volgende fase van my lewe te wy aan die skryf van 'n reeks boeke met een doel voor oë. Om komplekse onderwerpe en konsepte rondom die finansiële markte, in 'n duidelike en eenvoudige manier te verduidelik. Ek het eintlik het my professionele lewe, as 'n Engelse onderwyser. Maar Engels was nie my eerste taal, toe hulle daar kom in die Verenigde Koninkryk van Italië op die jong ouderdom van drie. In daardie tyd het ek geen Engels hoegenaamd, en my eerste herinneringe is van my klein dorpie skool in Skotland waar ek grootgeword het, en waar ek geleer het om te lees en skryf, kryt in die hand! Baie outydse, maar wat 'n wonderlike manier om te leer. Sedertdien het ek nooit ophou praat! - Wel, ek is Italiaanse en as Im seker dat jy weet, Italianers was nog altyd 'n mening oor alles. Tale moet wees in my bloed as ek ook Frans en Spaans studeer. Ive nou oorgedra die onderrig gene in geskrewe vorm deur die krag van Amazon. Ek hoop dat of jy 'n handelaar, belegger of 'n spekulant, sal jy een of dalk meer, van my boeke nuttig in jou eie benadering tot die markte te vind. Vriendelike groete Anna


No comments:

Post a Comment