Friday, October 7, 2016

Bollinger Bands Druk Speel

Bollinger Bands Druk Speel Bollinger Bands word dikwels gebruik deur handelaars waarskynlik parameters vir prys movement. xa0 wys; Ongeveer 90% van alle prys beweging het om plaas te vind binne die omvang van hierdie bands. xa0; Die Bollinger Bands Druk Playxa0; is 'n spesifieke tegniese ingestel op die kaarte wat ook integreer Keltner kanale en CCI vir die handel 'n break-out patroon op die kaarte. Hierdie druk patrone kan voorkom op enige tyd raam grafiek en hulle belangrikste wanneer dit voorkom op verskeie tydraamwerke terselfdertyd. Hier is 'n voorbeeld van 'n BB-knyptang wat plaasgevind het op die SPY: Op die bogenoemde grafiek, die pyle dui op die geel lyne van die BB benoud binne die Keltner Channel. xa0; Hierdie druk patrone nie gewoonlik duur baie long. xa0; En, op die bogenoemde grafiek, kan jy sien hoe die prys gebreek het ná die patroon occurred. xa0; Na die breek, prys bly in (wat ek noem) die "sweet spot", wat is daardie gebied net tussen die twee bands. xa0; Dit verskaf 'n duidelike rigting vir die mark vir 'n paar dae en lewer 'n ideale geleentheid vir 'n kort verkoop. Die volgende video sal jy die specifics. xa0 gee; As jy geniet die video, dan kan jy geniet die ondersteuning en weerstand reeks video's wat beskikbaar is in die rigting van die onderkant van hierdie bladsy is. In die bogenoemde video, ek verwys na TC2000.xa0; TC2000 is die grafiek platform wat ek gebruik sedert 2008 en ek raai it. xa0; As jy wil 'n twee-week gratis toets om hierdie diens, dan Klik hier vir meer inligting oor TC2000.xa0; Gaan na die onderkant van die bladsy en klik "Probeer dit gratis vir 14 dae." Wil jy meer oor leer Bollinger Bands en ander tegniese aanwysers? Soos reeds genoem aan die bokant van hierdie bladsy, Ek het 'n 6-deel video reeks oor Support & Resistance. xa0; Ongeag of jy die dag handel of swing handel, handel aandele of Forex, dan "Ondersteun & Weerstand" is die grondslag vir alle trading. xa0; Vir toegang tot daardie vrye reeks, kliek hier. Ek dink Ondersteuning en weerstand teen die belangrikste aspekte van trading. xa0 wees; En, alhoewel dit 'n geruime tyd om die verskillende aspekte van tegniese ontleding te leer neem, sal jy meer gemaklik geword met dit met verloop van tyd en jou vlak van vertroue in die maak van handel besluite sal ook grow. xa0; So, ek raai u sterk te skryf vir die kort video series. xa0; En as jy bekommerd is oor die aanteken vir e-pos lys iemand se en kry gebombardeer met aanbiedings is nie, sal ek jou daar by ease. xa0; Ek selde bevorder webwerwe van ander mense se en ek het beslis nie tyd het om te stuur jy 'n e-pos elke dag van die week. xa0; So, gaan voort en teken vir die reeks, terwyl jy dink about. xa0; Ek dink jy sal dit geniet.


No comments:

Post a Comment