Friday, September 16, 2016

Nog 'N Shitty Wells Fargo Fee

Nog 'n Shitty Wells Fargo Fee Totaal Aandele 36 So op Saterdag, was ek uitcheck 'n paar nuwe belegging programme vir my iPad, toe ek begin het met behulp Wikinvest 'n koel bietjie app wat kan jy jou portefeulje op te spoor. Wel, ek insette my inligting vir my Wells Fargo PMA rekening. en ek het 'n waarskuwing dat Wells Fargo gelde kan hef vir hierdie. Baie vreemd, so ek het dit geïgnoreer. Ek het gedink dat sedert ek het die opdatering van my Wells Fargo rekeninge met Quicken vir jonk en oud, die didnt toe te pas. Verder, my PMA pakket kry my allerhande freebies, sodat ek didnt regtig aandag. Wel, blykbaar was ek verkeerd om die boodskap ignoreer. Sowat 20 minute later, ontvang ek 'n outomatiese e-pos van Wells Fargo en gesê ek is wat ingeskryf is in Quicken of Quick Direct Connect, en dat fooie aansoek doen. Great8230; 'n ander Wells Fargo Fee8230; Gelde vir Aansluiting in Quicken of Quick Direct Connect Wells Fargo is nou hef hul gebruikers om toegang te verkry tot hul aanlyn-inligting uit ander programme en programme. Eintlik, as jy dit nie gebruik Wells Fargos stelsel, moet jy betaal. En raai wat, Wells Fargo koste nou $ 3 per maand as jy wil om jou aanlyn's en transaksies deur middel van Quicken. En dit is net die persoonlike vlak met geen aanlyn faktuur betaal. As jy wil aanlyn faktuur betaal, die bedrag styg tot $ 9,95 per maand. Hemel verbied jy 'n besigheid wat jy begin by $ 9,95 per maand vir Quicken, en spring na $ 14,95 per maand vir Quick Books. Hoe om te verhoed Hierdie fooi! Die ergste deel van hierdie is dat die enigste manier om uit hierdie fooi te kry / diens is om 'n verteenwoordigende bel of gaan na jou tak. Ek het besluit om 'n beroep, en dit het presies 10 minute om 'n greep van iemand te kry. Daarna het, het hulle vir my 'n saaknommer te verwys in die geval ek kry gehef word aangesien dit blykbaar nie so goed gebeur. Ek vra die verteenwoordiger wanneer dit begin, en hy het gesê redelik onlangs, maar dit wasnt aangekondig om veel. Ek het vir hom gesê Ive gebruik Quicken vir 'n lang tyd, en nooit aangekla, en hy het vir my gesê die volgende inligting oor hul dienste: Direct Connect tarief-gebaseerde, so as jy sien hierdie opsie, vermy dit Express Web Connect Gratis Service, steeds kry jy jou balans en transaksies Die bottom line is Wells Fargo is nog uit hul kliënte guts, net soos hulle probeer om my guts as ek teruggeveg teen Wells Fargos Dumb Fees. Mag dit 'n waarskuwing aan almal wat dit oorweeg om met behulp van Wells Fargo! Werk Bye Bye Wells Fargo Aan die einde van die dag, in samewerking met Wells Fargo was net te moeilik. Hulle het 'n paar mooi eienskappe op hul rekeninge, maar hulle nikkel en sent wat jy vir alles anders. Soos vandag, Ive het al my nagaan en spaarrekeninge om USAA. USAA is groot, want hulle bied 'n gratis nagaan (wettig niks vereis), en gratis tjeks. Hulle bied OTM kortings as jy om kontant uit te kry, en 'n groot aanlyn-bankdienste koppelvlak. As jy op soek na 'n verandering, oorweeg gaan USAA. O ja, en al my rekeninge te sluit met Quicken net mooi! Soos vir my makelaars rekeninge, ek gebruik Scottrade vir handel en belegging. Ek is lief vir hulle, en hulle het ook nie 'n probleem te verbind tot lewend! Wat is jou gedagtes oor hierdie nuwe fooi van Wells Fargo?


No comments:

Post a Comment